woensdag 5 september 2018

gordijn

ik sluit het gordijn
de boom blijft eenzaam
achter

5 opmerkingen:

bouwebrouwer zei

Droevig. Twee weken geleden zijn alle bomen bij ons in de straat geveld. Best wel aangrijpend. Vooral omdat het ook met, bijna koude, chirurgische precisie door grote machines werd uitgevoerd. Zo hop, boom uit de grond en foetsie.

Ria zei

Ja erg hè. Er zijn zoveel bomen die ik mis...
Maar wat leuk om iets van je te horen; je zit niet meer op FB, maar schrijf je nog wel? Of ben je helemaal overgegaan op fotografie? groetjes!

Ria zei

oh ik zie net dat je weer op FB bent!

bouwebrouwer zei

Dat is mijn pa op FB :)
Ik schrijf nog wel hoor. De afgelopen twee jaar wat minder omdat ik zo intensief met fotografie bezig was en dat is toch een ander proces. Maar sinds deze zomer ligt de focus ook weer op haiku! Hopelijk zie ik je in Almere?

Ria zei

O ja, je vader natuurlijk (ik keek niet verder dan de poes bij de foto's)! Ik heb het afgelopen jaar ook weinig geschreven, maar dan vanwege een vervelende chronische ziekte, waardoor ik me niet kon concentreren. Maar ben zeker van plan om ook naar Almere te komen; hopelijk tot dan!