woensdag 21 oktober 2009

bos

boswandeling
een kristalhelder beekje
loopt met me mee

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Mooi beeld, Ria

Ria zei

dankjewel Anoniem!
Ria

Arnold Vermeeren zei

Dag Ria,
Eerder had je als eerste regel 'na de zenlezing'. Dan staat de wandeling er niet in en dat is jammer. Maar gebruik van het woord 'zen' in combinatie met het kristalhelder beekje vond ik wel weer mooi... Een combinatie zie ik niet. Het beekje dat meeloopt is mooi gezegd.

Ria zei

hoi Arnold,
bedankt voor je reactie!
Deze heb ik wel 5 keer veranderd, geloof ik.. Heb ook nog aan zenwandeling gedacht, maar bestaat zoiets?
groetjes, Ria

Arnold Vermeeren zei

Ik snap het probleem... ik weet niet of zenwandeling een woord is... er bestaat in zen wel loopmeditatie (kinhin), maar daar loop je volgens mij heel langzaam bij... vind ik dan weer niet echt passen bij het beekje. Misschien toch zenwandeling?

Ria zei

Ja, ik ga het veranderen en maak er meteen maar een nieuw bericht van!