dinsdag 22 september 2015

orthopedie

orthopedie -
in de wachtkamer liggen
marathon bladen

3 opmerkingen:

Arnold Vermeeren zei

Dag Ria,
Misschien had je er nog nooit van gehoord, maar ik heb je blog genomineerd voor de Liebster Award, omdat ik vind dat die best wat meer onder de aandacht mag komen.

Op mijn wandelvertellingen-blog kun je er meer over lezen: https://wandelvertellingen.wordpress.com/2015/09/22/liebster-award/

Groetjes, Arnold

Ria zei

Dank je wel voor de nominatie Arnold! Ik heb op je blog gelezen wat het inhoudt; interessant! Maar omdat ik slechts enkele blogs(minder dan 5) zo nu en dan lees, is het moeilijk voor mij om aan de voorwaarden te voldoen. Ook moeilijk om 11 vragen te formuleren voor andere bloggers. Ik ben aan dit blog begonnen, omdat ik geen haikuboekjes meer maakte en enkele vrienden/familieleden wilden toch graag werk van me blijven lezen. Sinds ik veel haiku´s op FB zet, waar diezelfde belangstellenden mijn haiku´s lezen, beschouw ik mijn blog vooral als persoonlijk archief. Nou, hartstikke leuk dat je aan mij hebt gedacht; sorry dat ik spelbreker moet zijn...
groetjes, Ria

Arnold Vermeeren zei

Hoi Ria,
Geen enkel probleem hoor dat je niet mee doet. Ik hoop dat je je niet onder druk gezet voelde, want dat was uiteraard niet de bedoeling. Tot ziens, groetjes, Arnold